Pages

Subscribe

18 Ağustos 2010 Çarşamba

bu blogun hikayesi

birgün sabah uyandım. dersaneye gitmek için hazırlanmaya başladım. dişlerimi fırçaladım falan. neyse sonra mutfağa inip kahvaltı yaptım. evden çıktım. 1.5 saat mesafedeki dersaneme yollandım. dersaneye vardım 8 KAT merdiven çıktım, evet bunu başardım. derse 20 dk erken girip 10 dk geç çıkan fizikçimizle süper eğlenceli! derslere girip çıktım. eve gittim. yemek yedim. test çözdüm. internete girdim, televizyon izledim ve kitap okudum. sonra da azcık da şiir yazayım dedim. zira gece geç saatlerde ilham gelir genelde. bir de çok yorgunken, yani bok. aldım elime kalem kağıdı. bekledim bekledim yok. ilham da gelmiyor peri de. bu böyle olmaz dedim. sıçar gibi şiir yazamıyorsun kabul et dedim. öyleyse sıçmama gerek kalmıcak bir şeyler yazayım dedim. bu blogu aldım. sevgiler.

0 yorum:

Yorum Gönder