Pages

Subscribe

9 Kasım 2010 Salı

bu yazının yazılış amacı yok bence.

BAZI İNSANLARDAN GERÇEKTEN NEFRET EDİYORUM. ölsünler istiyorum. sınavda istedikleri yeri kazanamasınlar istiyorum. başlarına kötü şeyler gelsin istiyorum.
tam buluşma mekanına gelmişken bir araba üstlerine su sıçratsın mesela. ayakkabısının topuğu kırılsın ne bileyim. camdan düşsün, otobüsü devrilsin falan.
okuduğum okuldan çok sıkıldım. neyseki 3-4 ay sonra pek bir kimsenin yüzünü görmeyeceğim. andaçta kimseye yazı yazdırmak istemiyorum. kimse de bana yazmasın. doğumgünleri ve evnai çeşit günlerde hediye almaktan ve vermekten hoşlanmıyorum. kendi takılarımı kendim yapsam daha da severek takarım.
bugün sınıftan bir kızın gözünü çıkarma girişiminde bulundum. evet, oturdum plan yaptım. salak kız ciyaklamasa yarın o göz sağlam olmayabilirdi. vikvik.
manalı sözleri olan şarkılar istiyorum. matematik sınavından 60-70 arası bir şey almak istiyorum. hep depresif takılayım ama hiç depresif olmayayım istiyorum. beklediğim otobüs beklemeden gelsin istiyorum. okul müdürü biraz insaflı olsun istiyorum.
kimse benle muhatap olmasın, LYS'de TM'de ilk 1000'e gireyim istiyorum.
uyumak istiyorum.
gözlerimi kapatayım açayım 10 ay sonrasına gidelim istiyorum.
çok şey istiyorum. istemek de parayla değil ya.

0 yorum:

Yorum Gönder