Pages

Subscribe

7 Ocak 2011 Cuma

son derece yorgun, bitkin, halsiz ve de çaresiz olduğum zamanlardan birinde yine otobüse binip kentkart basıp, acaba yine zam gelmiş mi merakıyla kalan bakiyeme bakıp oturacak yer bulabilmeyi umut ederek önce kafamı sonra vücudumu çevirmek suretiyle hamle yapmıştım ki o da ne !? maygat, ben hayatımda böyle güzel yeşil gözler görmedim. ben diyeyim petrol yeşili, sen de çimen yeşili. tutturamadın mı, deniz yeşili olsun. oha oha oha dedim, içimden tabi.

aslında evlenmeyip kariyer peşinde koşuyormuşum ayağına yurtdışında gezilmedik tarihi mekan bırakmama planlarım var. ama zengin, esmer, yeşil gözlü, yakışıklı bi de benden 3-4 yaş büyük birini bulursam ayrı. bak zeki olsun demiyorum. sadık olmasına da gerek yok. adı miguel olsun ama. taparım.

hayatta TEK İSTEDİĞİM şey, sadece İTÜ MİMARLIK kazanmak. lütfen ya. lütfen. bu ülkenin bana ihtiyacı var.

0 yorum:

Yorum Gönder