Pages

Subscribe

24 Ocak 2011 Pazartesi

sondan bir önceki karne haftasına girmiş bulunmaktayız. bu karne, sözlü, hocaya bela okuma olayları artık o kadar sıkıcı gelmeye başladı ki çığlık atarak ortamlardan uzaklaşmak istiyorum. hani böyle bir şeyi yaparsın yaparsın da sonuna kadar gelip bırakırsın temelle dursun misali, hah işte aynen öyle hissediyorum. okulu bırakmayı bile düşünmedim desem yalan olur. zaten sınava da 2 ay kaldı. stresten panikten altıma sıçıcam cidden ama dışardan bakanlar " ne rahatsın lan sınava 2 ay kaldı" diyorlar. evet, altıma sıçmadan önce onların suratlarına sıçmak istiyorum. bu kadar sıçmık muhabbeti yeter.

lise hayatım boyunca bir kerecik bile takdir alamamış olmak beni çok üzüyor ama olsun, ben kendimi çok takdir ediyorum. mimar olunca adımı çok duyarsınız demedi demeyin. çok zengin olayım, zengin koca bulayım falan.

ama mimar sinan'ın izinden gidip mimar dilan olucam.

0 yorum:

Yorum Gönder