Pages

Subscribe

5 Eylül 2010 Pazar

yüz yıllık ağaç.

ilk ygs deneyimim bok gibi geçmiş resmen. asında çıktığımda kolay gibi gelmişti. ya GERÇEKTEN kolaydı hakkını yemeyelim soruhazırlayıcıların. ama bir milyon tane işlem hatasıdır dikkatsizliktir falan sorum gitmiş. bundan da NEFRET EDİYORUM. bir de zaman problemlerim var tabi. yetiştiremedim yine ama bu defa taktik değiştirip sosyali sona bırakmıştım. efendiciğime söyleyeyim fenden 1 boş bırakarak kişisel rekorumu kırmış oldum diyordum ki keşke boş bırakaydım da yanlış olmayayadı. kısmet, diğer sınavlara.

sosyal yapmasanız da pek bişey kaybetmezsiniz diyorlar bazı muhterem zatlı matematikçilerimiz. çok biliyorlar! matematikçisin diye sosyali ezmek zorunda mısın kardeşim? bak, yapamadım sosyali ne oldu, elinin körü. hesapladım, eğer sosyalden de yapabilmiş olsaydım en azından 25-30 net, alacağım puandan 30- evet yaklaşık 30 puan daha fazla alacaktım. hala sövmekteyim.

evden dersaneye trenle gidiyorum. bazen çok garip şeyler oluyo ya da çok komik şeyler, ama şuan aklıma gelmedi. anı yaşıyorum. taşınıyoruz ama. bulduğumuz ev de caminin yanında. teallam yaa. neyse belki iki fatiha bir sübhaneke okurum da kazanırım orası hiç belli olmaz. iki sokak aşağısı sahil. iki sokak mesafede kira fiyatları 750-1000 tl arası değişiyor çüş.

şebnem ferahın "eski" şarkısını hep "sen nasıl başardın yüz yıllık aaaağç gibisiğiğiğin şeklinde biliyordum bunca zamandır. megersem "sen nasıl başardın yüz yıllık aaağaç gibisiğiğiğin" olacakmış o. bir insan hep aç olmaya görsün herkesi kendisi gibi aç sanıyor kanımca. bak yine acıktım.

0 yorum:

Yorum Gönder